Nästan en månad senare

Har inte skrivit sedan 23e november, har inte gjort något sedan 23 november och gör fortfarande ingenting förutom att vänta på julen, det är väl det enda roliga nu.

Idag lämnade jag mitt CV till butikschefen på Netto här i Mjölby, tack vare henke som gav ett gott ord om mig :) Han blev tydligen uppringd av honom innan idag och blev tillfrågad om han kunde hjälpa till lite. Med andra ord ser det lovande ut för lite extraknäck, beror på hur länge dom klarar sig utan mig :D

Det är kallt ute och även inne, om det inte hade känts så dumt skulle jag hämta vantar. På riktigt.

Jag har totalvänt på dygnet och börjar piggna till ungefär nu, men ska fixa det imorgon om jag lyckas ta mig upp, dags att handla julklappar snart, har en del kvar.

Skriver om en månad igen eller om något skojj händer :)

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: S

Inte gjort något på en månad ? Jag då ?!? :(

2009-12-21 @ 23:46:58
Postat av: Michael

Ja du är ljuset i mörkret =)

2009-12-21 @ 23:58:45
Postat av: Sara

De tvekar jag på eftersom jag inte är värd att nämnas :(

2009-12-22 @ 21:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0