Här kommer allt skit på en och samma gång

Som det märks av rubriken på inlägget är det inte mycket kul just nu, har ju gått och väntat på praktik i tre veckor och var glad att det skulle dra igång i måndags, men inte fan. Båda handledarna jag kommer ha nere i Nässjö har ett schema som är fredag till måndag. Det här skulle jag tydligen fått information om av Ingvar men antingen har han inte vågat säga det eller så har han bara struntat i det. Han får ju sin feta lön ändå!

På fredag kommer jag iaf köra till Göteborg och sova där för att sedan åka hem på lördag. Söndag och mådag blir växlingstjänst = kommer inte lära mig ett skit utan åka runt och växla vagnar med radiostyrning.
Sjukt nära avhopp nu, men har inget vettigare för mig så kan lika gärna slösa lite mer csn. En till sak jag måste klaga på, får bara halva bidraget nu i november av någon jävla anledning, så det blir ju najs!

Nej, nu tänker jag inte skriva något mer inlägg förrän jag är med om något roligt, vill ju inte bara skriva massa klagomål här. Inget vidare kul läsning. Det här var långt ifrån all skit men känner att det räcker med att skriva om det, resten behåller jag själv :).

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken dålig stil :O

2009-11-10 @ 21:13:10
URL: http://emmaanneth.blogg.se/
Postat av: Micke

aa rätt kasst faktiskt ;/

2009-11-13 @ 12:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0