TuesdaY

Helgens sjuka körningar är över nu och det är dags att sova i några dagar innan Stockholmsturen på fredag. Överliggning på ett riktigt fint hotell där tydligen, eller så drev dom med mig. Det märks! Bara det blir grym frukostbuffé så är jag nöjd.
För övrigt känns det ganska bra och lugnt med det mesta just nu. Det enda jag är trött på är mig själv ;)
I skrivande stund sitter jag hemma hos kattvakterna, efter att ha varit hos världens bästa, och hälsar på Sally, ska iväg till världens bästa pizzeria med fegga om tjugo minuter, fett najs!
Även börjat fundera lite på studier och studentliv i flera år ifall det inte blir tågjobb, känns bättre så än att bli besviken ifall man går och tror att man ska få jobb. Har pratat en hel del med handledaren och ändå fått lite koll på hur läget ser ut i vissa områden i Sverige och det är fortfarande anställningsstopp på många platser men det verkar vara på väg att vända sakta men säkert. Jag hoppas bara att alla russin som får ta pension vid 60 inte stannar till fucking 65, snåla fanskap ;).
Pizza nu, underbart!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack för väckningen : D

2009-11-18 @ 02:39:49
Postat av: micke

bättre sent än aldrig! haha

2009-11-18 @ 14:50:23
Postat av: S

Du är världens bästa ! <3 Love u !

2009-11-26 @ 23:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0