Helgen.

Den här helgen kommer bli händelserik och det blir inte många timmar hemma i lägenheten.
Köra fredag, festa lördag, köra söndag kväll/natt och måndag.
Ifall någon vill låna en lägenhet några dagar och klappa en katt är det bara att höra av sig, det är mest söndag till måndag där jag har dåligt samvete i samband med att jag inte är hemma jättelänge på lördagen, även om jag vet att hon inte far illa av 16 timmar ensam. Hon tycker nog bara det är skönt!
Kommer nog åka hem med nattåget på lördag iallafall eftersom det blir galet mycket borta ifall jag sover i Linköping och åker tillbaka på söndag morgon. Har man skaffat en terrorist får man offra sig lite, känns lätt värt det! ;)


Kommentarer
Postat av: S

Ingen får ta Sally från mig :) <3

2009-10-30 @ 00:07:02
Postat av: Majk

keep her! :D

2009-10-30 @ 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0