LördaG

Nu är det dags för 3 veckor ledigt, sen 5 veckor praktik, sen ledigt över jul och nyår. Det känns fett najs samtidigt som det känns dåligt och tråkigt, omotivationen fortsätter öka.
För övrigt tar jag tacksamt emot tips på tidsfördriv, filmer, musik och även festinbjudningar för att överleva dessa tre oerhört sega veckor!


Dagens värda låt:

Nomy - The way of living Lyrics

What is the meening of being sad
when there´s no feelings in the air
Why are we crying blood in vain
Yóu will allways be the same

see the people that you meet
do they all think you are sweet
Theres no lies left to be told
And we all are getting cold

everyone dies in happienes
but everyone cries alone
telling me im a secret of my one

and we all should live in happines
but everyone dies alone
Break these chains and go

I know that life´s not always fair
We just live on and compare
without conscience know and then
cause it drives you to insane


Kommentarer
Postat av: Emma

du kan komma och vara med i min skola om du vill :D

2009-10-18 @ 13:00:41
URL: http://emmaanneth.blogg.se/
Postat av: Mike

haha jo, nästan att det kunde va värt :)

2009-10-18 @ 19:18:55
URL: http://mikewhisky.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja klart det skulle =) men du vet, jag är ledig hela v 44 :D så jag kan lära dig laga mat och baka då om du vill ;)

2009-10-18 @ 23:25:50
URL: http://emmaanneth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0