Måndag.

Måndag och dags för att ta tag i bloggskrivandet igen. Det har ju inte uppdaterats här på evigheter.
Helgen var full av händelser jag skulle kunna ta upp här men det blir både jobbigt långt för er som läser och antagligen är det aningen roligare för oss inblandade.

Nästa vecka börjar den 8 veckor långa praktiken som verkar bli bara 5 för min del tack vare alla trevliga tågföretag som vägrar ta emot elever för tillfället. Nej, motivationen minskar för varje dag nu känner jag. Men tre lediga veckor kan ju också va najs. Ser redan hur jävla långtråkigt det kommer bli, men skitsamma det är bara att gilla läget. Kan ju leka med katten på dagarna så jag kan få lite sömn kanske. Tänkte också bli en riktig mästare på att laga mat.

Kommentarer
Postat av: linn

snyggaste headern någonsin sett! haha

2009-10-13 @ 10:51:30
Postat av: Schnitzelphritz

Var också tvungen o kommentera headern, så jäävla snygg!!



Ska du med o se Bröllopsfotografen på fredag btw? har premiär då, De Klomp efteråt =)=)

2009-10-14 @ 02:18:29
Postat av: Mike

The one and only fegga u know ;)



Ska framföra era åsikter till honom! Han har skills, men fan den är ju aningen pinsam fast skitsamma, kan ju inte alltid vara seriös =)



Asså den filmen is the shit! ska kolla ifall jag kan, vore riktigt kul. Näer bokar ni biljetterna?? KLOMPÖL!

2009-10-14 @ 13:27:01
URL: http://mikewhisky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0