Törstig.

Igår bestämde jag och Johan  att vi skulle festa till det lite eftersom det trots allt var fredag. Det här var en kvart innan systemet stängde så det blev ganska bråttom, men Johan fixade biffen. Vi satt och ölade med headset och ringde varandra på msn för att planera kvällen. Första gången vi hade förfest på det sättet och jag kan rekommendera det starkt. Vi slog nog även nytt rekord med kommentarer till ett inlägg på facebook där vi diskuterade flitigt.

Det blev en sväng till Linköping där shotsen slank ner som aldrig förr. Inne på 55an frågade jag ett gäng standardfrågan "Är den här stolen upptagen?" och fick till svar "Yes". Bara att fortsätta vidare då tänkte jag när en annan lite finare och trevligare sak sa "Take it, we're not from here" (nähä?).
Frågan är ifall han jag frågade först säger ja till allt han inte förstår eller om han hade lärt sig lite svenska och trodde jag sa något annat. Det har i och för sig ingen betydelse, men han är ju rätt ägd om någon går fram och frågar ifall han vill bråka.

Kvällen var kul hur som helst och vi satt och funderade på om vi vågade fråga ifall dom skulle med till Platens en stund. När vi var tvugna att gå till tåget tog jag mig mod till att fråga (på engelska) den fina saken om dom skulle med, men icke då, det var tidig uppstigning för deras del så de skulle sitta kvar. Jaha, men dom har ju dansgolv. Inget som lockade och vi begav oss till tåget och åkte hem.

Kul kväll var det i alla fall men hade gärna varit lite piggare inför dagens bio, man vill ju inte sitta och halvsova!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, om du somnar så kastar jag popcorn på dej å målar lite fina saker ;D

2009-09-19 @ 11:11:58
URL: http://emmaanneth.blogg.se/
Postat av: Mike

ja vi hade ju lite popcorn över

som kunde ha kastats :D

måla vad?!

2009-09-19 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0