Försäkringsbolag del 2.
Jaa, då var jag och frågade i telenorbutiken på nygatan i Linköping. Där fanns min mobil sedan 16.00 den 14:e september (två dagar sedan..). Okej dom har väl missat att skicka sms om att den kommit till Emilys mobil eller så uppgav jag fel nummer.
Hade inte ens tänkt tanken på självrisk, men den var på 600:-, jag hoppade av lycka och langade fram kortet och sprang sen ut och satte i sim-kortet. Efter en stund kom ett sms, jag citerar:
"Bästa kund, Er reparation (?!) SES0960-10325 avseende SAMSUNG, Samsung S5600 White TN Preston finns att hämta i butik efter kl 16 idag."
-- 14 sept 2009 11:17--
Bra telenor, verkligen...bra!
Tur att jag är så smart att jag hör av mig efter några dagars extra väntande, annars hade jag ju fått ett liv utan mobil.
Sergeant mike, out!
Hade inte ens tänkt tanken på självrisk, men den var på 600:-, jag hoppade av lycka och langade fram kortet och sprang sen ut och satte i sim-kortet. Efter en stund kom ett sms, jag citerar:
"Bästa kund, Er reparation (?!) SES0960-10325 avseende SAMSUNG, Samsung S5600 White TN Preston finns att hämta i butik efter kl 16 idag."
-- 14 sept 2009 11:17--
Bra telenor, verkligen...bra!
Tur att jag är så smart att jag hör av mig efter några dagars extra väntande, annars hade jag ju fått ett liv utan mobil.
Sergeant mike, out!
Kommentarer
Postat av: Emma
haha, gav du dom DITT nummer :D inte alls konstigt att dom inte kunnat höra av sej ;)
Postat av: Mike
läs igen ...
".....om att den kommit till Emilys mobil eller så uppgav jag fel nummer."
så korkad är jag inte, men dom var det.
Postat av: Emma
hehe okej =)tänkte att "fel nummer" kanske kunde tolkas som ditt nummer ;)
Postat av: Mike
jaha, neerå
Trackback