Tid.

Är det tidigt eller sent klockan 03:13?
Kan det bero på ifall man ska gå och lägga sig eller precis ska upp, eller är det alltid tidigt eftersom det är tredje timmen på dygnet?
Varför skriver jag sånt här strunt i bloggen?
Jo för att jag är på väg att bli en bloggare på riktigt, fy skäms, massa inlägg utan något vettigt som jag blandar med roliga videor som dom flesta ändå sett.

Anledningen till att jag är uppe efter tre på en måndag är att jag råkade sova lite länge, dricka för mycket kaffe, äta för sent och fastna i några konversationer på msn.
Men kommer tack vare detta kunna fixa dygnsrytmen inför skolan imorgon genom att gå upp ganska tidigt idag.

I skrivande stund kom det in en granne i trapphuset, skulle betala mycket för o veta vad hon pysslar med. Inte första gången så det är väl inte hemkomst från någon speciell resa eller så. Måste undersökas.

God morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0