Torsdag.

Vaknade sjukt sent idag. Jag är sjuk. Fick en flashback från gymnasiet när man var sådär lite halvsjuk och absolut kunde tagit tag i sig själv och gått till skolan, fast istället stannade hemma.
Det är förmodligen jobbigare för resten av klassen ifall jag sitter och snorar och snyter mig än det är för mig.

Slut på sjuksnacket, nu kan ingen som läser detta missat att jag är sjuk och alla tycker förmodligen synd om mig...ELLER?
Det som följer har inte med sjuktemat att göra men samtalet började med en fråga som inte hade kommit ifall jag varit i skolan idag. Bara flumdumsnack men eftersom jag inte gjort något annat kul idag tänker jag ändå skriva om det (carro vill bli omnämnd i bloggen också...)

Det började med att hon frågade varför jag var borta idag och mitt svar som blev "Hörde ju att du skulle komma...". Då konstaterade jag att jag var sådär dum igen och fick svaret "Du är alltid elak!".

Ja, det är rätt åt mig att sitta sjuk i ensamheten hela helgen.
Ja, vissar straffar gud direkt.
Eller satan?
Nej inte satan.
Nej, han straffar inte förrän man är där nere va? Gud förlåter väl allt, förutom judas?
Jag vet inte.

...fan jag måste refresha mina bibliska kunskaper.

Dagens låt blir passande nog:

Lamb of God - Walk with me in Hell [Spotify]
http://open.spotify.com/track/5PYB4HAfVN6BjxEuDOaEgV



Kommentarer
Postat av: Carro

På begäran så kommenterar jag...=)

Wohoo, äntligen omnämd i en blogg, det är inte dåligt, och i Mickes blogg med. Kan nog inte bli bättre! Får hoppas på att dettta blir en vana ;)

2009-09-17 @ 14:50:54
Postat av: Mike

hahah, bra. Jag är ju en sån uppmärksamhetsbitch så om jag inte får tillräckligt många läsare och kommentarer blir jag galen och kanske börjar filma mig själv via en spegel och berättar om vad jag ätit till frukost!!



du kommer med fler gånger :)

2009-09-17 @ 14:53:25
Postat av: Carro

Eller så kanske du klipper av dig fingrarna :O

2009-09-17 @ 14:58:58
Postat av: Mike

HAHA ja!

den historian lär komma upp här också, efter förfrågan om en fullständig version med detaljer och tankar från kvällen jag aldrig glömmer...

2009-09-17 @ 15:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0