True Romance.

Skriver in ett litet filmtips såhär framåt småtimmarna*.

Filmen ni bör (måste) se heter "True Romance" gjord av den underbara regissören Quentin Tarantino.
Detta är en actionfilm från -93 och jag förstår inte hur jag kan missat den här, men är mycket glad att jag nu sett den.

Inledningsrepliken:
"I'm not a fag or anything.
I've always said:
if I had to fuck a guy, I mean had to ... if my life depended on it ... I'd fuck Elvis!"

hahaha!

 

***Småtimmarna (de förekommer mycket sällan i obestämd form) kallas dygnets första timmar, typiskt mellan klockan ett och tre på natten. Namnet kommer av att dessa klockslag representeras av siffrorna 1, 2, 3 och så vidare, vilka ju är små tal.


Kommentarer
Postat av: Dan

True Romance är grym, fan vad jag garvade åt Floyd (Brad Pitt) :D

2009-09-18 @ 15:06:03
Postat av: Mike

mm, han va grym i den filmen! =) synd att han inte var med mer bara

2009-09-18 @ 15:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0