Äh vi kör igen!

Dags för att börja plugga igen imorgon. Det ska bli skönt att ha något och tänka på och fördriva tiden med lite studier. Härligt att vi alltid börjar klockan 12 på måndagar. Speciellt såhär när dygnet har varit felvänt i månader. Ska ner till gymmet innan skolan imorgon dock så det bllir inte jättelång sovmorgon.

Jag har gett upp förhoppningarna om att få jobb för att jag hellre blir positivt överraskad ifall det går vägen,
men jag tänker ändå försöka vända på den tanken för att finna motivation till att läsa mer i JTF'en (järnvägens trafikföreskrifter)...typ tågförarens bibel.

har också börjat läsa världens bästa bok typ, den kommer hjälpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0